Аналітика європейського ринку вендингу за 2023 рік
Пропонуємо ознайомитися з коротким звітом про стан справ у європейському вендингу у 2023 році.
Попри мінімальне зростання кількості вендингових автоматів, лише на 1,1%, можна помітити ознаки відновлення галузі порівняно з минулим роком:
- загальний обсяг продажу ринку зріс на 8,9%;
- загальний прибуток ринку зріс на 15,3%.
Провідною нішею вендингу продовжують залишатися кавові автомати, частка яких становить 81% від загального обсягу, на другому місці автомати з прохолодними напоями з часткою 11% від загального обсягу, 7% ринку займають автомати із закусками, і лише 1% – з готовою їжею.
У середньому по Європі на 175 осіб припадає один торговий автомат.
З 2019 року простежується позитивна динаміка розвитку вендингу, та загалом кавового бізнесу:
- Оператори та виробники гарячих напоїв встановлюють якісніше обладнання, прагнучи покращити характеристики напоїв.
- Вендингові оператори все частіше пропонують в автоматах заварну каву, бо прагнуть відповідати запиту споживачів на якість.
- Багато операторів і компаній переходять на паперові стаканчики, намагаючись дбати про екологію.
- Зростає кількість кавових куточків преміумкласу у громадських місцях, а також у бізнес-центрах та офісах, що підтверджує наявність запиту споживачів на якісну каву.
- Зростає популярність снекових та комбінованих автоматів із режимом охолодження, які підходять для продажу свіжих продуктів – це пов'язано зі зменшенням кількості офісних кафе внаслідок пандемії коронавірусу.
В Україні ми спостерігаємо майже такі самі тенденції: зростає суспільний запит на високу якість кави, все частіше зустрічаються кавові точки в ТЦ та інших громадських місцях, а підприємці, в міру можливостей, підтримують екотренди.
Якщо вам потрібне якісне кавове обладнання або снекові автомати, звертайтесь до нас, ми проконсультуємо та допоможемо вибрати відповідну модель, орієнтуючись на локацію та бюджет!