Пошук товару або артикулу...

Передпродажна підготовка б/в апаратів


Якщо ви хочете продати своє обладнання, наші технічні фахівці готові протестувати його і зробити необхідне обслуговування, в тому числі ремонтні та профілактичні роботи.


Як це відбувається?


Після оформлення замовлення менеджером зі збуту формується заявка в технічний відділ, і за автоматом закріплюється технічний фахівець, який спочатку візуально оцінює стан автомата, а потім фіксує несправності в тех. аркуші. Після цього технік приступає до розбирання автомата для подальшої мийки, чищення і фарбування.


Які роботи зазвичай проводяться під час передпродажної підготовки?


Перебираються і чистяться складові вузли автомата: гідравлічна система (бойлер, клапанна група, накопичувальний бак, трубки), кавова група (кавомолка, дозатор, брівер). Бойлер розбирається, чиститься від накипу, замінюється прокладка. Перебирається і чиститься клапанна група.
Пошкоджені ділянки корпусу і рами зачищають, рихтують і підфарбовують.
Врізається купюроприймач.
Після перебирання, очищення і підфарбовування автомат збирають, тестують і налаштовують.
В процесі тестування і налаштування технічний фахівець знімає відео, в якому фіксується працездатність автомата: прийом грошей, зарахування кредиту і видача здачі, приготування окремих напоїв, працездатність кнопок. Перед відправкою автомат фотографують.


У нашому каталозі представлений великий вибір кавових апаратів, які були у вжитку, всі вони обов'язково перевіряються в нашому Сервісному центрі і проходять передпродажну підготовку. На все б/в апарати надається гарантія.

У розділі сайту "Кавові автомати б/в" продукція представлена в 2-х варіантах підготовки - базовому і повному. Нижче Ви можете ознайомитися з їх описами.
Кавові автомати з Базовим ТО

Стан

Устаткування після перевірки запуску і відсутності помилок (без ТО)

Перелік проведених робіт

ДИЗАЙН (зовнішній / внутрішній):

·         Чистка автомата (видалення візуальних забруднень всередині і зовні автомата).

ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ і ПЛАТИ ЕЛЕКТРОНІКИ:

·        Плати — діагностика плати ЦПУ і плати Автоматики (перевірка на наявність помилок, запуск автомата і приготування порції напою);

·        Платіжки — установка і тестування платіжних систем (купюроприймача і монетоприймача) на прийом грошей, правильну видачу здачі (при покупці автомата з платіжними системами).

Гарантія

Термін / Що покриває

Гарантія на дану категорію автоматів не надається.

Додаткові послуги.

(вартість додаткових послуг оплачується окремо)

При покупці Кавового Автомату є можливість замовити додаткові послуги:

·  Установка індивідуальних цінників;

·   Установка стабілізатора напруги;

·   Надання комплекту з двох ключів;

·   Заміна чайного міксера (установка міксера для інгредієнтів);

·  Прошивка монетоприймачів під нові типи монет (для категорії (А) ця послуга включена у вартість автомата);

·   Налаштування рецептури під інгредієнти ТМ «МОКАТЕ»;

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД КОМПАНІЇ-ПРОДАВЦЯ

Автомати категорії «С» рекомендуються клієнтам / вендорам, які працювали / працюють з вендинговими автоматами, розуміють, що таке покупка непідготовленого обладнання і володіють достатніми знаннями для вирішення можливих проблем при запуску автомата.

Важливе зауваження!

Устаткування в цій категорії продається «як є», робоче, проводиться діагностика на наявність помилок і приготування одного з напоїв, без проведення ТО, стан середнє / нижче середнього, наявність подряпин (можливо глибоких) / потертостей. *

* Будь ласка, ознайомтеся з нижчезазначених умовами, які діють для обладнання категорії «С»:

Устаткування (Кат С) не проходить ревізію і повне ТО, ТІЛЬКИ діагностика на наявність помилок і приготування напою, будь ласка, приймайте ці аспекти до уваги. Якщо ви хочете гарантію на обладнання, проведення ТО, перевірки вузлів — ми пропонуємо вам переглянути категорії підготовленого обладнання і вибрати відповідну Вам, але вже з урахуванням вартості проведених послуг. Також повідомляємо, що комплектація автомата (Кат. С) є такою, яка відповідає його робочого стану (можлива відсутність нефункціональних частин, наприклад: стандартного відра для рідких відходів, декоративної накладки закриває «ніжки» автомата, накладки для купюроприймача, яка приховує дефекти «врізки », шторки видачі напою/монет, деякі комплектуючі можуть бути зі слідами склеювання/спайки з приведенням у робочий стан, пр.). Будь-яке обладнання кат. З рекомендується розглядати вендорам з досвідом роботи і брати до уваги, що такий автомат може потребувати найближчій перспективі в заміні витратних матеріалів або сервісному обслуговуванні будь-якого з блоків.

 

Ми надаємо можливість оцінити обладнання по фото/відеоматеріалів (на вимогу) або самостійно відвідати склад для візуального огляду. Під час Вашого візиту з метою огляду обладнання, у вас є достатньо часу для візуального огляду і перевірки, ви можете прийти в супроводі свого сервісного інженера або іншого досвідченого людини або скористатися для цього допомогою наших фахівців. Ви не зобов'язані купувати, якщо ви не задоволені рішенням. Таким чином, ми зі свого боку можемо заявляти, що були гранично чесними з Вами і не переслідуємо мети примусового продажу або нав'язування товару.

Зі свого боку, компанія «EasyVending» завжди готова допомогти у вирішенні будь-яких питань, а також забезпечити сервіс, ремонт і діагностику обладнання в цілому або його окремих блоків. Вартість додаткових послуг залежить від складності проведення робіт і надається менеджером сервісного напрямку.

Кавові автомати з Повним ТО

Стан

Устаткування після повної перевірки (повне ТО)

Перелік проведених робіт

ДИЗАЙН (зовнішній / внутрішній):

·        КАТ (В) + Обклеювання автомата новим оракалом *.

* - обклеювання новим оракалом здійснюється при наявності сильних дефектів / ушкоджень (розрив, наявність грубих потертостей / дефектів)

РОБОЧІ БЛОКИ:

1.       Блок «Еспрессо» (зернові моделі):

·       Робоча група КАТ (В) + (мастило і контроль схильних до зносу запчастин і заміна при необхідності);

·       Кавомолка КАТ (В) + (перевірка зносу ножів — заміна при необхідності);

·        Дозатор — діагностика (при наявності проблем в роботі - ремонт, відновлення до повноцінної роботи);

2.         Блок «Міксер й розливу напоїв»:

·        КАТ (В) + при зносі — заміна крильчаток.

3.       Блок «Бойлер» (зернові моделі):

·       Бойлер — повна перебирання + чистка бойлера і клапанної групи з заміною прокладки бойлера;

·       ТЕН — установка нового нагрівального елементу (Тена) + заміна ущільнювачів Тена на нові;

·        Перевірка і при необхідності — заміна насосів (ULKA / Elegant);

·        Заміна / установка фільтра води грубої очистки;

·        Перевірка всіх з'єднань (силіконові трубки / тефлонові трубки).

4.         Блок «Бойлер» (розчинні моделі):

·           Бойлер — повна перебирання + чистка бойлера і клапанної групи (при зносі - заміна сальників клапанів);

·           Перевірка і при необхідності — заміна насосів (ULKA / Elegant);

·           Перевірка всіх з'єднань (силіконові трубки).

5.       Блок «Бункерів», «Склянок і розмішувачів»:

·        Бункери — КАТ (В);

·        Чистка і перевірка блоку видачі цукру;

·        Перевірка блоку видачі склянок і розмішувачів (при наявності проблем в роботі — ремонт, відновлення до повноцінної роботи).

ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ і ПЛАТИ ЕЛЕКТРОНІКИ:

·        Плати - КАТ (В);

·        Платіжки — КАТ (В) + прошивка монетоприймача під монети нового зразка БЕЗКОШТОВНО.

·        Налаштування — При покупці автоматів ТМ «Saeco» (моделей: Phedra; Group / Rubino 200; Cristallo 400/600; Quarzo 500/700), TM «MK 01/02» і інгредієнтів ТМ «МОКАТЕ» на перше завантаження - настройка автомата під напої + установка стандартних цінників — БЕЗКОШТОВНО !.

Підсумкова діагностика всіх вузлів на працездатність і відсутність помилок.

Гарантія

Термін / Що покриває

Автомати TM "Saeco" — Гарантія 6 міс. на виконані роботи.
Автомати TM "MK" — Гарантія 2 міс. на виконані роботи.

Додаткові послуги.

(вартість додаткових послуг оплачується окремо)

При покупці Кавового Автомату є можливість замовити додаткові послуги:

·   Установка індивідуальних цінників;

·   Установка стабілізатора напруги;

·   Надання комплекту з двох ключів;

·   Заміна чайного міксера (установка міксера для інгредієнтів);

·   Прошивка монетоприймачів під нові типи монет (для категорії (А) ця послуга включена у вартість автомата);

·   Налаштування рецептури під інгредієнти ТМ «МОКАТЕ»;

Зі свого боку, компанія «EasyVending» завжди готова допомогти у вирішенні будь-яких питань, а також забезпечити сервіс, ремонт і діагностику обладнання в цілому або його окремих блоків. Вартість додаткових послуг залежить від складності проведення робіт і надається менеджером сервісного напрямку.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД КОМПАНІЇ-ПРОДАВЦЯ

Автомати категорії «А» в першу чергу рекомендуються клієнтам, які планують почати вендінговий бізнес і поки не знайомі з основними принципами структури та робіт и кавового автомата. Також дана категорія автоматів рекомендується клієнтам, у яких першорядним є питання зовнішнього вигляду автомата і його безперебійної роботи (вимоги орендодавців до зовнішнього вигляду автомата)

Важливе зауваження!

Устаткування в даній категорії після повної ревізії (розширене ТО) і діагностики, стан відмінний / гарне, можлива наявність незначних подряпин і потертостей, характерних б / у техніці;

Основним плюсом «категорії А» є передпродажна підготовка (Повний ТО) від нашої компанії і включає в себе унікальні пункти:

-Оформлення дизайну автомата в фірмовому кавовому стилі

-Заміна цінників і обклеювання всіма необхідними наклейками 

-Повна перебирання + чистка бойлера і клапанної групи з заміною прокладки бойлера;

-Заміна нагрівального Тена на новий

-Перебирання і чистка кавового вузла

-Повне налаштування апарату і підготовка до якнайшвидшої установці на точку.

-Гарантія на виконані роботи 6 міс.

Перелік виконаних робіт гарантує Вам безпроблемну роботу обладнання на дуже довгий час. Ви забудете про проблеми "простою" і періодичного ремонту кавового апарата, тому що всю найскладнішу роботу ми виконали за Вас! Вам залишається тільки встановити автомат на точку і насолоджуватися отриманням прибутку!