Пошук товару або артикулу...

Гарантійне обслуговування

Если у Вас возник вопрос по работе кофейного автомата или по гарантийному обслуживанию, заполните, пожалуйста, форму для оперативного решения задачи.
Ф.И.О. *
This field is required
Телефон *
This field is required
Город
Модель вашего вендингового автомата
Автомат был куплен в нашей компании ?
Дата покупки
Серийный номер *
(см. стикер на внутренней или задней наружной стенке аппарата. Внимание! Формы без серийного номера в работу не будут приниматься!)
This field is required
Категория подготовки
Фото 1
It is forbidden to upload this type of file
Фото 2
It is forbidden to upload this type of file
Фото 3
It is forbidden to upload this type of file
Опишите кратко проблему/поломку *
This field is required
*Поле обязательное для заполнения
Сервісний центр нашої компанії забезпечує клієнтам і партнерам якісне гарантійне та післягарантійне обслуговування вендінгових апаратів та іншого кавового обладнання.

Ми беремо на себе гарантійні зобов'язання, які включають в себе усунення дрібних неполадок, ремонт, пошук і заміну запчастин. Також виробляємо настройку, профілактику та діагностику обладнання.

У нашому розпорядженні спеціалізоване обладнання для ремонту вендінгових автоматів, власний склад запчастин, але головне - досвідчені і компетентні фахівці по монтажу, експлуатації та ремонту автоматів.

Великий професійний досвід і знання всіх нюансів роботи кавового обладнання дозволяє нам надавати послуги з ремонту торгових автоматів в максимально короткі терміни.

Умови гарантії:

1.   Компанія надає гарантію терміном до 3 місяців з дня придбання (отримання) товару (далі - обладнання або вироби).


2.   Гарантійний і післягарантійний ремонт вендінгових автоматів, їх вузлів, проводиться в сервісному центрі компанії.


3.   Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу є його правильна і дбайлива експлуатація відповідно до умов і вимог інструкції з експлуатації, а також відсутність механічних пошкоджень.


4.   При отриманні замовлення переконайтеся в повній комплектації товару, відсутності видимих ​​дефектів і пошкоджень.


5.   Претензії стосовно зовнішнього вигляду товару приймаються до виходу зі складу (при самовивозі) або зі складу транспортної компанії (при доставці експрес-перевізником).


6.   Комплектність товару визначається за описом виробу або за інструкцією з експлуатації. Комплектність б/в устаткування може відрізнятися від заводської, в апаратах можуть бути відсутніми нефункціональні деталі, які не впливають на роботу обладнання (наприклад: декоративна накладка, що приховує регулювальні ніжки; пластиковий піддон всередині автомата, інше). У будь-якому випадку, комплектність того чи іншого обладнання обговорюється і узгоджується клієнтом і менеджером індивідуально.


Гарантія на б/в автомати поширюється:


- на проведені роботи, запчастини, які використовуються в ремонті, а також на вузли та комплектуючі кавового автомата, які при передпродажній підготовці проходять повну діагностику і ревізію;


- на програмне забезпечення платіжних систем (купюро- і монетоприймача). При продажу кавового обладнання з платіжними системами сервісні інженери компанії проводять діагностику платіжних систем на прийом грошей, видачу здачі і коректну роботу (відсутність помилок, відображення кредитів);


- на програмне забезпечення плат електроніки (силова плата і ЦПУ). При підготовці автомата проводиться тестування плат на відсутність помилок і управління підконтрольними блоками, проводиться загальна діагностика працездатності автомата.


Рішення з гарантійного ремонту приймається компанією після отримання та проведення діагностики блоку чи вузла автомата, за яким є звернення, технічним фахівцем в сервісному центрі компанії.


Гарантія не поширюється на:

1.   механічні пошкодження (тріщини, відколи, розломи і т.п.);


2.   ушкодження, викликані використанням виробу у виробничих цілях, що виходять за рамки побутових потреб;


3.   пошкодження та дефекти, викликані якістю води і відкладенням накипу; клієнт самостійно стежить за якістю води, яка використовується, і очищення від накипу проводиться за відповідними вимогами;


4.   дефекти, викликані перевантаженням, неправильною або недбалою експлуатацією, проникненням рідин, пилу, комах та ін. сторонніх предметів всередину виробу, впливом високих температур на пластмасові та інші нетермостійкі частини, протиправним діянням третіх осіб, стихійними лихами (нещасний випадок, пожежа, повінь, сель, землетрус, повінь, удар блискавки, замерзання, несправність електричної мережі, та ін.);


5.   пошкодження, викликані тим, що власник конструкції самостійно змінив конструкцію виробу чи його елементи;


6.   апарат, а також внутрішні вузли, що ремонтувалися в сторонніх організаціях або у приватних осіб, без попереднього узгодження з менеджерами компанії;


7.  працездатність платіжних систем на місцях встановлення клієнтами автоматів (частими причинами збою роботи САМЕ платіжних систем є перепади напруги в мережі за місцем експлуатації автомата, що, в крайньому випадку, може спричинити вихід з ладу платіжної системи або плати). Рекомендуємо! Заміряйте напругу і контролюйте працездатність платіжних систем, намагайтеся не підключати автомат в одну розетку з іншим обладнанням (банкомат, платіжний термінал), використовуйте стабілізатори напруги для коректної роботи обладнання;


8.   плати електроніки (силова і плата ЦПУ). Перепади напруги, попадання рідин, стороннє втручання та ін. може пошкодити плату і порушити роботу автомата в цілому.⁠


У будь-якому випадку, рішення з гарантійного ремонту будь-якого з блоків автомата, за яким є звернення, приймається компанією після діагностики такого блоку технічним фахівцем в сервісному центрі компанії.

Гарантійне обслуговування здійснюється у сервісному центрі після заповнення форми та погодження з профільним менеджером.

Гарантія на нові автомати:
Гарантійний термін - 12 місяців.

Гарантія на автомати б/в:
Гарантійний термін до 3 місяців, залежно від моделі кавового обладнання та категорії підготовки.