Пошук товару або артикулу...

Аналітика: Склад ринку вендингу у 2022 році

За даними EVA за 2022 рік, ринок торгових автоматів у Європі виглядає так:

  • 66% - торгові автомати з гарячими напоями,

  • 14% – торгові автомати з холодними напоями;

  • 3% - снекові торгові автомати;

  • 16% - комбіновані автомати (напої + снеки);

  • 1% – автомати для продажу різної харчової продукції.


Як бачимо, домінують на ринку вендингу кавові автомати, і на другому місці – комбіснекові. 


Приблизно таке ж відсоткове співвідношення з переважанням торгових автоматів з гарячими напоями спостерігається в більшості європейських країн. Особливо помітний розрив на користь кавових автоматів у скандинавських країнах, а також в Україні та Румунії. Лідирують вони й в південній і центральній Європі - тільки в Іспанії розподіл відносно рівномірний.

Цікаво, що 10 років тому на частку харчових, снекових та комбінованих автоматів, які входили в одну неподільну категорію, приходилося також 20% від загальної кількості.


Статистика з обладнання в кавових куточках така:

  • 49% – напівавтоматичні настільні апарати OCS (Office Coffee Service);

  • 42% - окремо встановлені торгові автомати;

  • 8% – настільні торгові автомати.


Цікаво, що в скандинавських країнах, Польщі, Греції, Туреччині та Україні не так багато автономних торгових автоматів, тоді як в Іспанії та інших країнах Європи автономні автомати якраз більш поширені, ніж OCS.


Статистика щодо наповнення вендингових автоматів для гарячих напоїв виглядає так:

  • 70% - зернова кава;

  • 19% - розчинна кава;

  • 11% - свіжозварена/мелена кава.


Загалом звіт EVA демонструє загальне невелике падіння виробництва зернової кави та невелике зменшення загальної бази торгових автоматів – на 1,1% порівняно з минулим роком.


Ми вважаємо, що це дуже добрий результат, з урахуванням пандемії, економічної кризи, війни та інших викликів останнього часу, з якими зіткнувся вендинг — отже, можна й надалі сміливо розвивати свій бізнес у цьому напрямі, враховуючи локальні особливості українського вендингу. 


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...