Пошук товару або артикулу...

Антикризові заходи вендорів в Японії

Антикризові заходи вендорів в Японії


На перший погляд здається, що вендинг – ідеальне рішення для реалізації товарів під час пандемії вірусу. Однак все не так просто! Приклад – наслідки пандемії для вендингової індустрії в Японії, високотехнологічній країні з динамічною економікою.


Всі ми знаємо, що Японія – країна вендингових автоматів, люди звикли купувати в автоматах будь-які продукти, від кави в банках і сигарет до рису та овочів. Сукупний оборот вендингової галузі в Японії становить 4,6 трлн йєн (37, 2 млрд євро). Попри таку сприйнятливість до автоматизації, понад 3 мільйонів торгових автоматів зазнали падіння продажів на 35% через зниження потоку покупців. До цього призвела ініціатива #StayHome, періодичне введення НС та інші обмеження.


Що роблять японці для порятунку свого бізнесу:

  • розширюють асортимент продуктів;
  • оновлюють технології для підтримки безготівкових і безконтактних платежів (досі в Японії була більше в ходу готівка).

Попри домінування в секторі великих корпорацій, автомати оновлюються не так часто і не так швидко, в порівнянні зі США. І зараз, впевнені японські вендори, для порятунку власного бізнесу і цілої індустрії необхідно діяти максимально швидко та ефективно – адже є загроза, що нинішні обмеження залишаться надовго.


Рекомендуємо взяти на замітку ці прості та ефективні способи підвищити продажі під час пандемії.


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...