Пошук товару або артикулу...

Філософія RheaVendors у світі вендингу та штучного інтелекту

Генеральний директор RheaVendors Group Андреа Поццолині поділився своїми думками про місію компанії у розвитку вендингу та світової культури споживання кави. Пропонуємо вам найцікавіше з його інтерв'ю.


Про схожість та відмінності ринків різних країн


У всіх країнах, куди ми експортуємо наші торгові автомати, спостерігається прагнення змінити сферу гостинності, щоб залишити споживачам найкраще загальне враження про свій бізнес. А Rhea завжди працює над тим, щоб перетворити звичайну перерву на каву в якісно прожитий момент, і цим подарувати споживачеві гарні враження.


Відмінності ринків походять від культурних особливостей різних країн і народів. Філософія компанії полягає у чуйній реакції на потреби різних ринків. Ми пропонуємо індивідуальні рішення з урахуванням місцевих переваг і звичок, завдяки чому можемо задовольнити потреби всіх сегментів вендингового ринку по всьому світу.


Made in Italy: що це означає для RheaVendors


Ми експортуємо у світ італійську гостинність, естетику та функціональність. Ми пропонуємо рецепти, які можна адаптувати під окремі спільноти та споживачів, і вендингові автомати, які легко вписуються в будь-яке середовище та дозволяють створити приємну погляду зону гостинності. 


Наші кавові автомати — гнучкий та точний інструмент для створення власної рецептури напоїв, функціональний та естетично досконалий. 


Як поєднуються екологічність та якість у суперавтоматичних кавомашинах з системою індукційного нагрівання


Технологія Variplus покращує якість кави, яку готує кавомашина. Система індукційного нагрівання води Varitherm дозволяє встановлювати певну температуру води, згідно з рецептурою, навіть у межах одного напою, і при цьому більш економічна, ніж традиційні бойлери.


Зараз ми вдосконалюємо цю технологію, щоб досягти ще кращої якості напою та більшої економії енергії.


Для нас важливо бути екологічно свідомою компанією, адже й споживачі відчувають себе більш екологічно свідомими, вживаючи або використовуючи продукт бренду, який робить свій внесок в енергозбереження та перероблювання матеріалів.


Ми дбаємо не тільки про навколишнє середовище, але також намагаємося проявляти екологічний підхід у соціальних та управлінських питаннях. Благополуччя наших співробітників має ключове значення, тому ми запустили проєкти щодо покращення якості життя співробітників на робочому місці.


Про результати впровадження RheaVendors спешелті кави у вендинг


Наші інноваційні кавомашини можна налаштувати для приготування спешелті кави визнаної експертами якості, відповідно до ідей та досвіду бариста.


На заході в Ріміні журі дегустувало каву кількох обжарювачів, приготовану в наших машинах, і це був успіх та визнання потенціалу наших кавомашин. Це означає, що ви дійсно можете використовувати кавомашини RheaVendors навіть для приготування спешелті кави.


Про інновації в кавовому секторі


Ключові аспекти інновацій для нас — збільшення потужності та вдосконалення конструкції та механіки машин, щоб забезпечити більш високу якість продукту. Зараз ми працюємо над покращенням процесу дозування кави та над цифровою частиною обладнання. Експериментуємо з новими технологіями та активно впроваджуємо штучний інтелект, щоб зробити наші машини зручнішими.


Про вендинг для людей з вадами зору


У рамках концепції «Дизайн для всіх» ми створили у Китаї проєкт у співпраці із соціальним працівником та засновником Bear Paw Café Девідом Ваном. Суть його полягає в тому, щоб надати людям з вадами зору можливість вести бізнес, використовуючи автоматичні кавомашини.


Ми прагнули створити інструмент, який дозволить вести бізнес людям з інвалідністю: незрячим, а також тим, хто не може користуватися кінцівками. Зараз ми вдосконалюємо функціонал голосового керування машиною, адже наша мета — щоб навіть незряча людина чи з іншою інвалідністю могла готувати каву на наших машинах не гірше за бариста.


Про мінімізацію наслідків пандемії у вендингу


Ми працюємо над покращенням засобів керування обладнанням, щоб взаємодія з оператором проводилася не лише за допомогою телеметрії, а й шляхом повідомлень на основі динамічної статистики. Таким чином, машина сама повідомлятиме, коли і як діяти, економлячи час і підвищуючи ефективність та власну продуктивність.


Мета наших інноваційних проєктів: створити більш ефективне обладнання, з можливістю дистанційного обслуговування, оптимізованим плановим та позачерговим техобслуговуванням, завдяки меншому зносу комплектуючих та покращеним функціям.


Майбутнє автоматичних кавомашин та торгових автоматів уже настало?


Так, але спочатку потрібно визначити «теперішнє». В італійському вендингу чимало проблем та забобонів, з якими ще потрібно боротися, тоді як за кордоном набагато ширше використовуються цифрові технології в кавомашинах.


Ми прагнемо і надалі покращувати якість кави з кавомашин та автоматів, впроваджуючи інновації, працюючи над дизайном, персоналізацією та якістю обладнання.


Але справа не тільки в машинах, місце теж має значення. Наприклад, кава в метро має готуватися швидше, ніж у кафе. Тобто вендинг повинен адаптуватися до запитів споживача, щоб надати йому бажаний продукт та не проґавити нові можливості для бізнесу.


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...