Пошук товару або артикулу...

Підсумки 2017 року та тенденції розвитку вендінгового бізнесу на 2018

Грудень - місяць підведення підсумків і складання планів на майбутнє. Ми пропонуємо Вам короткий аналіз і прогноз розвитку галузі на 2018 рік, для того, щоб ви могли планувати розвиток Вашого бізнесу.

Український ринок вендингу на даний момент один з найменш розвинених, наприклад, в Японії на 1 автомат припадає 23 людини, в США 1 до 35, в Європі 1 до 110, в Україні ж цей показник 1 до 3000. За оцінками експертів, потенціал українського ринку становить до 300 тис. торгових автоматів.

В цілому експерти відзначають перспективу розвитку сегменту кавових автоматів, тому що ця торгова ніша - одна з тих, що має найнижчий поріг для входу. Власник такого бізнесу в Україні може отримувати стабільний дохід протягом всього часу роботи обладнання.

Що стосується щільності ринку кавових автоматів, то лідерами розвитку є міста-мільйонники. Тому є велика перспектива розвитку в невеликих містах. Зайнявши найприбутковіші місця, не маючи великих конкурентів, вендер може заробляти порядком вище, ніж такий же власник торгового апарату в великому мегаполісі. Місце вирішує дуже важливу роль в даному виді бізнесу.

За умовами придбання обладнання та інгредієнтів з'явилися нові пропозиції, які, на даний момент, пропонує тільки компанія EasyVending. Тепер початківець чи досвідчений вендер може придбати необхідне обладнання (товар) в кредит або ж в розстрочку під 0%*. Дана пропозиція стала можливою завдяки партнерській угоді компанії EasyVending з Альфабанк.

Щодо інгредієнтів: кінцевий споживач став більше звертати увагу на якість, ніж на ціну, тому в перспективі повний перехід на зерновий наповнювач кавових автоматів. 

Аналізуючи досвід зарубіжних операторів, можна з упевненістю сказати, що українському ринку вендингу є куди рухатися і розвиватися. Стоп-фактор для новачків в цьому бізнесі - невпевненість в завтрашньому дні, майже повна відсутність інформаційної підтримки у вигляді друкованих видань, інформаційних порталів, які б зачіпали основні питання вендинга і давали відповіді на них. Адже у кожного є страх робити щось нове, а тим більше, якщо це пов'язано з вкладеннями коштів. Саме тому грамотно розкладені відповіді на основні питання можуть допомогти розвитку вендингу в Україні.

Підписуйтесь на наші розсилку і групи в соціальних мережах, щоб отримувати більше корисної інформації.



Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...