Пошук товару або артикулу...

Як пов'язані швидкий шопінг, покоління Z та кавові автомати

Відповідно до проведеного минулого року дослідження, яке охопило 1 500 британців, кава на ходу стає все більш популярною: 8 з 10 споживачів переважно п’ють каву не в кав'ярні, а купують її в торговому автоматі або на інших майданчиках. При цьому ¾ британців п'ють мінімум одну чашку кави не вдома, а 9 з 10 – купують каву на ходу, при цьому половина з них віддає перевагу купівлі кави відомих брендів. 


22% опитаних вказали, що не хочуть витрачати час на чергу в кав’ярні, чекаючи напій на винос, і тому вибирають каву на ходу.

62% відзначили, що готові вибрати каву на ходу, якщо їм запропонують паперовий еко-стаканчик, який піде на переробку. 

39% відповіли, що намагаються купувати каву на ходу, але не завжди виходить.

37% вважають каву великих брендів більш якісною.

57% віддали б перевагу стакану багаторазового використання за умови знижки на майбутні покупки кави.

51% віддадуть перевагу каві на ходу за умови відсутності черги.


Результати дослідження показують зростання споживчої тенденції купувати каву, не відходячи від наміченого маршруту, з мінімальними енерговитратами. Хоча дослідження британське, ці дані цілком можна використовувати й при розвитку українського бізнесу, з поправкою на національні особливості, бо тенденція зручного шопінгу – світова.

Простий, персоналізований шопінг з майже миттєвим задоволенням потреб стає все більш популярним, почасти завдяки мілленіалам і поколінню Z, які підтримують культуру технологічного і майже миттєвого обслуговування, коли послуги та товари доступні одним натисканням кнопки.

І торгові автомати як частина прискореного способу життя цілком відповідають критеріям такого шопінгу, оскільки надають можливість миттєво задовольнити потребу в улюбленому напої, уникнувши черги та зайвих контактів.


Ось 4 причини, чому люди зараз купують каву в автоматі:

  • коли це найближча точка з кавою;

  • коли там дешевше, ніж у кафе;

  • по дорозі на роботу або вже на роботі;

  • для задоволення.


Тримайте в розумі потреби людей при відкритті нової точки автоматизованої торгівлі, щоб запропонувати найкращий варіант для вашої цільової аудиторії, і через деякий час обов'язково побачите позитивний результат.




Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...