Пошук товару або артикулу...

Покоління Z і зростання попиту на каву з льодом

Цього літа компанія Starbucks поділилася даними про те, як покоління Z змінило культуру споживання кави.


Згідно з цією інформацією, понад 56% представників покоління Z заявили, що вживали каву з льодом минулого місяця. Очевидна зміна уподобань молодих людей порівняно з попередніми поколіннями. Якщо бебі-бумери та покоління X полюбляють еспресо та американо, міленіалі та зумери — напої з льодом, причому останні все частіше вибирають холодні персоналізовані напої з унікальними смаками.


Starbucks зазначили, що зараз саме холодні напої є ключовою позицією у меню, яка приваблює нових клієнтів, збільшує частоту покупок та середній чек.


Купівельна спроможність покоління Z (людей, що народилися після 1996 року) становить приблизно 143 млрд доларів, і його вплив на ринок стає дедалі помітнішим.


Starbucks почали це враховувати вже давно — ще 2021 року компанія заявила, що стає «фабрикою фрапучино»: обсяг продажу холодних напоїв досяг 74% від загальної кількості у третьому кварталі, порівняно з 64% двома роками раніше. 


На рівні європейського ринку кава з льодом — категорія, що найшвидше росте. За останні роки попит на нього збільшився з 3% до 35% лише за 3 роки! І лише за 4 роки у 4 рази (!) збільшилася кількість холодних напоїв на основі кави.


Starbucks помітили, що їм довелося адаптувати роботу магазинів під зростаючий споживчий попит на холодні напої. Завдяки своїй швидкій реакції на запит споживачів компанія досягла великого успіху з холодними напоями, продаж яких значно зріс останнім часом.


Зумери зараз є лідерами у споживанні кави, а це означає, що найближчим часом попит на каву з льодом і холодні кавові напої не впаде.


Вендинговим операторам і кавовим мережам варто звернути увагу на досвід Starbucks і адаптуватися до уподобань покоління Z, щоб залишатися привабливими для молодших споживачів.


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...