Пошук товару або артикулу...

Як змінилися уподобання споживачів через пандемію COVID-19?

Як змінилися уподобання споживачів через пандемію COVID-19?


   Національна консалтингова американська фірма CapTech провела опитування щодо зміни уподобань споживачів, їх сприйняття і купівельної поведінки під час пандемії коронавіруса. Йдеться про США, але ми вважаємо, що є сенс ознайомитися з отриманими в результаті опитування даними, адже в нашій країні відбувається те ж саме, нехай і в менших масштабах. 

Головне для нас, що показало опитування — що переважна більшість американців відчуває себе комфортно, використовуючи для здійснення покупок нові технології. Це означає, що зараз найкращий час для їх інтеграції в бізнес, а також хороший час для вендинга. 

В ході дослідження CapTech вивчалося, як впровадження інновацій, різні стимули й технології впливають на прийняття людиною рішення про спосіб покупки та вибір продавця. Опитування було проведено у вересні 2020 року, а вибірка респондентів була вкрай широкою.

Результати опитування:

  • 72% споживачів із задоволенням користуються новими технологіями для шопінгу;
  • 41% купує те, що стане в пригоді їм і після пандемії;
  • 34% купує більше предметів першої необхідності;
  • 36% купує менше предметів першої необхідності;
  • 56% вказали, що знижки, безкоштовна доставка і додаткові заходи безпеки найбільше стимулюють їх до покупки;
  • 51% вказав, що їх стимулює до покупки можливість безкоштовного самовивозу або проїзду;
  • 78% звертає увагу на те, чи захищають підприємства своїх співробітників;
  • 76% важливо, чи допомагають підприємства місцевій громаді;
  • 59% респондентів відзначили, що їх значно стимулює до купівлі використання бізнесом унікальних рішень і різних інновацій;
  • 77% продовжують робити покупки в інтернеті;
  • 58% хочуть і далі мати можливість спілкуватися з компанією в онлайн-чаті;
  • 52% хочуть і далі оплачувати покупки за допомогою смарт-пристрою.


Підсумовуючи, можна побачити, як сильно змінилися споживчі звички американців всього за кілька місяців. Респонденти вказали на постійний зсув пріоритетів у бік товарів першої необхідності й економію грошей, важливість знижок і різноманітних бонусів, заходів безпеки, бажання здійснювати покупки в безпечному і комфортному онлайн-режимі, і очікують надання такої можливості компаніями. Очевидно, що споживчі звички будуть змінюватися і далі, і компанії повинні бути готові реагувати на ці зміни – наприклад, впроваджувати нові смарт-технології в бізнес, чого очікують від них люди.

На думку CapTech, американські гіганти e-commerce Walmart, Target і Amazon показали хорошу реакцію на ситуацію. А чи можете ви сказати так само про наші вітчизняні компанії?


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...