Пошук товару або артикулу...

Вендинг в Італії в 2022 році: продано більш ніж 1.7 млрд чашок кави

Попри політичні та економічні труднощі через пандемію, зростання цін і початок енергетичної кризи в Європі, 2022 рік став для італійського вендингу роком процвітання.


Вендингова асоціація Італії Confida констатує, що понад 850 тисяч торгових автоматів відновилися на 8,2% порівняно з 2021 роком. Ці дані показують, що вендинг в Італії успішно долає труднощі та є стабільною індустрією.


Серед викликів останнього часу були також оцифрування, нові зобов'язання операторів у зв'язку з еко-повісткою, використання телематії при роботі з податками, а також низька дохідність тендерів на надання послуг держорганізаціям.


З усім цим італійський вендинг впорався досить успішно – сумарні продажі операторів ринку у 2022 році склали більш ніж 1.7 млрд чашок кави та більш ніж пів мільярда закусок.


Категорією товарів у вендингу, яка показала найбільше зростання, виявилися снеки, які показали разюче зростання:

  • на 31,40% порівняно з солоними закусками;

  • на 28,53%, порівняно з солодкими закусками, зокрема шоколадом. 


Що чекає італійський вендинг у 2023 році? Ймовірно, подальше впровадження еко-поправок, тому що асоціація Confida вимагає повторного відкриття круглого столу щодо мінімальних екологічних вимог для вендингу в Міністерстві навколишнього середовища. А також вирішення складнощів з оплатою товару в автоматах — Confida вимагає виключити зобов'язання POS, адже у багатьох регіонах Італії є технічні чи економічні складнощі з проведенням безконтактних платежів.


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...