Пошук товару або артикулу...

Venditalia 2022: еко-тренди, емоції та взаємодія з користувачем

14 травня відбулася велика вендингова виставка Venditalia 2022, у якій взяли участь багато світових компаній та секторів вендингу, HoReCa та OCS. В рамках виставки пройшли різні галузеві конференції, на яких розглядалося майбутнє вендингу, були представлені інновації та висвітлено тенденції вендингу.


Ключовим явищем на виставці стали нові рішення, що пов'язали бізнес води та кави.


Еко-тренди в європейському суспільстві диктують правила ведення бізнесу, зокрема необхідність відмовитися від одноразового пластику. На виставці були представлені нові рішення, що відповідають еко-запитам суспільства та дозволяють скоротити кількість пластику.


Героєм виставки став торговий автомат NEO Q іспанської транснаціональної корпорації Azkoyen. NEO Q пропонує свіжу фільтровану воду без домішок та запахів, та свіжозмелену каву, плюс варіації гарячих напоїв. Особливість автомата – він передбачає використання власної чашки чи пляшки. Тому NEO Q підходить усім тим, хто носить з собою свою тару, дбаючи про екологію.


Ще однією важливою подією виставки стали моделі торгових автоматів для перероблення пластику, обладнані системою винагороди за перероблювання для мотивації користувача. Особливо виділялися Fas International із новинкою Maxi Evolution. Це модель з 15,6-дюймовим сенсорним екраном та збільшеним об'ємом пам'яті, призначена для громадських місць, ресторанів, торгових центрів та інших локацій.


Одна з найвідоміших виробничих компаній у секторі захисту навколишнього середовища, Evoca Group, представила на виставці свою чудову новинку – машину для перероблювання пластикової та металевої упаковки Green Touch. Модуль стискає до 80% тари, що видається в автоматах, як пляшок з водою, так і банок, та обладнаний власною платіжною системою Hi.


Bianchi Vending внести цифрову ноту, представивши нову концепцію торгових автоматів Phygital: Intuity та Agily для гарячих напоїв та Flessy для закусок та холодних напоїв. Автомати характеризуються швидким інтуїтивним налаштуванням завдяки вдосконаленому програмному забезпеченню та включенню стандартних функціональних модулів.


Також на виставці були представлені у великій кількості інтерактивні системи для оптимізації комунікації з користувачем та трансляції реклами, системи віддаленого управління парком торгових автоматів, хмарні системи, та продемонстровано, як штучний інтелект може покращити взаємодію з користувачем.


Як і очікувалося, чільну позицію серед напоїв в автоматах та настільних машинах зайняла кава.


Rheavendors представили нову концепцію: емоції та час у перерві на каву. Відповідно до цієї концепції, досягне успіху тільки той, хто зуміє торкнутися струн душі споживача. Їхнє нове рішення для ростерів та кофемашин надихнуте саме розумінням важливості емоцій. Rheavendors прагнуть покращити взаємодію з користувачем, приділяючи кава-брейку особливу увагу та пов'язуючи його із серією емоцій.


Rheavendors пропонують перетворити кава-брейк на значний соціальний досвід. На їх стенді були представлені визначні моделі та концепції, такі як велика машина преміум-класу laRhea V+, оснащена технологією V+; модуль свіжого молока rhMM1.v+; і Kairos, фірмовий апарат, який не тільки дозволяє насолодитися якісною кавою, але й збільшує цінність часу, перетворюючи хвилинну перерву на каву в емоції.


І, звичайно ж, на Venditalia 2022 була широко представлена кава та схожі продукти. Були присутні такі великі кавові бренди як Lavazza, illy, Covim та інші, надаючи гостям можливість скуштувати безліч смаків кави та оригінальних рецептів на основі кави.


Були представлені різні капсульні системи, суміші та альтернативні пропозиції типу кави органічного землеробства. 


Цього року на виставці вперше з'явилися деякі компанії та бренди, а це означає, що у найближчому майбутньому вибір торгових автоматів та рішень для них розшириться.


Підсумовуючи, можемо сказати, що виставка Venditalia 2022 вийшла дійсно значущою для європейського ринку вендингу, принесла чимало відкриттів та підкреслила вектор руху галузі у бік еко та покращення взаємодії з користувачем.




Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...