Пошук товару або артикулу...

Вендинг та діджиталізація як майбутнє роздрібної торгівлі

Представляємо вам витяги з інтерв'ю з Даніелем Санчесом, іспанським експертом і партнером аналітиків зі скорочення витрат.


Про можливості для вендингових компаній у зв'язку з автоматизацією рітейлу


Ключова перевага автоматизації – точна автоматична обробка даних про споживачів. Краще знаючи своїх споживачів, компанії можуть швидше реагувати на запити та створювати продукти та рекламні компанії, що відповідають їхнім потребам. Загалом усе це веде до гіперперсоналізації пропозицій.


Як поєднати фізичний та цифровий досвід, щоб покращити якість обслуговування?


Наводимо рекомендації, які можуть підійти власникам фізичного магазину, кафе чи торгової точки:

  • створити цифрову вітрину на Facebook, Instagram, інших соцмережах; використовувати переваги Google My Business;
  • використовувати інструмент Google Maps;
  • впровадити сенсорні екрани для замовлень та платежів;
  • додати QR-коди у рекламу (після пандемії це стало особливо модно).

На думку Даніеля Санчеса, повна автоматизація рітейлу його лише покращить.


Про зрощування ритейлу, вендингу та діджиталізації


Для реалізації цієї концепції необхідно використовувати для реклами та продажу продукції електронну пошту, месенджери та інші інструменти діджитал, від яких можна отримати економічну віддачу.

Також усередині компаній, які роблять ставку на автоматизацію торгівлі, потрібна технологічна та культурна адаптація та синхронізація, які надалі охоплять і постійних постачальників.


Вендинг як альтернатива фізичному магазину


Перехід від традиційного магазину до автоматичного, вендингового магазину дає великі переваги:

  • торгівля навіть на малій площі;
  • цілодобове обслуговування споживачів;
  • "розумні" та доброзичливі автомати дозволяють легко і швидко робити покупки;
  • довговічність автоматичного магазину;
  • можливість міняти локацію.

Про автоматизацію магазинів крокової доступності 


Автоматизація заощаджує час, спрощує всі процеси, дозволяє краще контролювати маркетинг завдяки збереженню та аналізу даних, допомагає отримати більше клієнтів, і в результаті – отримувати більше прибутку на постійній основі. Тому автоматизація рітейлу неминуча.

Проте впровадження штучного інтелекту та інших технологій у кожному окремому магазині відбуватиметься по-своєму, залежно від різних його особливостей. Тобто створюватиметься нова екосистема — симбіоз автоматичного магазину та більш традиційного — яка забезпечить максимально вигідну та просту роздрібну торгівлю. 


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...