Пошук товару або артикулу...

Погляд у майбутнє: як ШІ вплине на вендинг та сферу громадського харчування у найближчі 50 років

Штучний інтелект щільно входить у наше життя, змінюючи правила гри у багатьох галузях бізнесу. Загляньмо в не дуже віддалене майбутнє і дізнаємося, як зміниться вендинг та ресторанна сфера завдяки впливу ШІ у найближчі 50 років.


За даними останнього дослідження Nestlé Observatory, вже зараз більш ніж половина європейців віком від 18 до 35 років використовують штучний інтелект щодня для порівняння продукції, організації раціону та режиму сну. І очевидно, що надалі кількість таких людей лише збільшиться.


40% опитаних впевнені, що в майбутньому ШІ гратиме головну роль в організації домашнього харчування, спрощуючи процес вибору страви, з урахуванням індивідуальних переваг кожного та його потреб у харчуванні. Наприклад, респонденти припускають, що чат GPT розроблятиме індивідуальні дієти для кожної людини.


45% респондентів очікують, що в майбутньому зможуть відвідувати супермаркети віртуально, не виходячи з дому — інтерактивно досліджуючи інформацію про продукти та купуючи в Метавсесвіті. Також майже третина опитаних вважає, що безпосередньо покупкою та доставкою продуктів займатимуться дрони, дотримуючись вказівок споживачів.


41% опитаних вважає, що до 2050 року завдяки глобалізації у раціоні людей буде багато продуктів інших культур, а 36% передбачають зростання популярності продуктів лабораторного походження. Також 26% опитаних згодні з тим, що харчування має бути більш здоровим та екологічним, з великою часткою овочів та зелені у раціоні.


22% учасників вважають, що аналітика та структуризація великого обсягу даних за допомогою ШІ допоможе у розробці нових інгредієнтів та персоналізованих продуктів.


Таким чином, передбачається, що ресторанна та вендингова сфери у 2050 році активно використовуватимуть передові технології, щоб надати клієнтам персоналізовані кулінарні враження та максимально зручний формат вибору та купівлі їжі.


Як це все стосується вендингу? Використовуючи чат GPT та інші платформи ШІ для аналізу даних та пошуку інформації, вендингові мінімаркети, кафе та столові зможуть:

  • пропонувати кожному клієнту персоналізоване меню;

  • впроваджувати віртуальне меню для попереднього ознайомлення з продукцією або замовлення кур'єрської доставки.


А яким бачите майбутнє вендингу ви?

Заповніть форму та отримайте детальну консультацію ! Надіслати

Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...