Як вендинговому бізнесу заробити на корисних снеках

Згідно з дослідженнями, понад 75% споживачів щонайменше раз на тиждень пропускають повноцінний прийом їжі на користь перекусу, при цьому покоління Z і міленіали — основні рушії тренду на ЗСЖ, — все частіше шукають не сухарики або чипси, а “здорові” альтернативи. Завдяки цьому попит на зручні та здорові перекуси зростає. Для операторів вендингу це означає одне: щоб збільшити прибуток, варто адаптувати асортимент до цього запиту.
Що саме варто врахувати під час складання меню снекового автомата
- - Враховуйте уподобання та потреби авдиторії. Все більше споживачів звертають увагу на безглютенові, низькокалорійні чи рослинні снеки. До того ж, зростає популярність БАДів — отже, є попит на снеки з високим вмістом білка або поживних речовин. Також популярні невеликі “функціональні” снеки (що дають енергію, концентрацію, ситість) з максимально безпечним складом, без сумнівних домішок. Щоб точно дізнатися уподобання людей на вашій локації перед запуском, проведіть опитування. А також ознайомтесь з нашим гайдом, де ми розповіли, як підібрати асортимент торгового автомата залежно від локації.
- - Зручність понад усе. Готові до споживання снеки — ідеальне рішення для офісів. Але для таких локацій також варто додати страви, які можна швидко розігріти (для цього ваше обладнання повинно мати потрібний режим охолодження). Це гарне рішення на обід або вечерю.
- - Покрийте всі “точки входу” протягом дня. У великих офісах або бізнес-центрах співробітники можуть заглядати до автомата вранці, на перекус до кави, в обід або під вечір. Чим ширше охоплення “часів споживання”, тим вищий чек і частота покупок. Корисний снек після обіду — чудова альтернатива цукерці, і це може стати регулярною звичкою.
- - Додайте до снеків напої. Мова не про пляшкові напої, а про каву – адже саме кавовий вендинг найбільш прибутковий в Україні. Встановіть комбінований апарат або додатково до снекового апарату ще й кавомат. Таким чином ви збільшите середній чек, адже будете продавати до снеків ще й смачні гарячі або прохолодні напої, залежно від локації та сезону.
- - Інвестуйте в сучасні технології. Встановіть сучасне обладнання різними режимами охолодження, датчиками, підсвічуванням і з можливістю безконтактної оплати. Це покращує користувацький досвід і підвищує кількість продажів.
Вендинг сьогодні — це не просто снікерс і кава, це також можливість задовольнити попит на здоровий спосіб життя у форматі 24/7.
Наразі саме тестуємо новий сучасний снековий автомат TCN на власній локації, і вже восени плануємо першу поставку снекового обладнання TCN. Тож слідкуйте за новинами!
І звертайтесь, якщо потрібна консультація — допоможемо підібрати локацію, меню для вашого апарата та надамо практичні поради для розвитку вендингового бізнесу.