Пошук товару або артикулу...

Італійський вендинг у 2023 році

Наприкінці 2023 року в Римі відбулася конференція із загальних положень торгового обороту, яка мала великий успіх — у залі зібралося понад 200 представників вендингової індустрії з усієї Італії. Представники асоціації вендингу CONFIDA та продуктових груп обговорили основні проблеми індустрії та підбили підсумки року.


Стан італійської вендингової індустрії у 2023 році


За даними IPSOS для CONFIDA, сектор італійського вендингу зростав протягом усього року, попри такі негативні для індустрії фактори як робота вдома, економічна та сировинна криза, а також війни. За оцінками експертів, втрати італійського вендингу у 2023 році на 10% більше, ніж у 2019 році. Однак при цьому зафіксовано оборот у $1,2 млрд.


Найбільш популярна продукція протягом року:

  • кави (57% загального споживання, зростання на 0,33%);

  • солодкі та солоні закуски (зростання на 8%);

  • охолоджені напої (падіння на 3%);

  • морозиво (падіння на 6%).


Причина зниження споживання охолоджених напоїв та морозива полягає у найхолоднішому та дощовому літі за останні кілька років.


Проблеми італійського вендингу


Порушили питання про справедливу конкуренцію. Торгові автомати італійського виробництва часто копіюються, особливо азійськими конкурентами, які потім випускають їх на європейський ринок, не завжди переймаючись відповідністю італійським та європейським стандартам якості. Представники індустрії заявили, що необхідно посилити митний контроль у Європі, щоб для всіх діяли ті самі правила.


Обговорили державні концесії. За встановлення торгових автоматів у державних установах необхідно сплачувати збори, які стають дедалі вищими, всупереч зниженню споживання в секторі через зовнішні чинники. Представники вендингових компаній вимагали повернути повернення економічного балансу за допомогою прив'язки зборів до поточного рівня споживання.


Обговорили новий Європейський регламент з пакування (PPWR). Цей регламент, що передбачає скорочення та відмову від пакування, а також підвищення вартості багаторазових контейнерів та сипучих продуктів йде всупереч потребам оперативної сфери вендингу, і не враховує старання італійських вендорів, які й так встановили по всій країні 13 000 контейнерів для збирання пластику на перероблення.


Також італійський вендинг вимагає розширити перелік законодавчо дозволених застосунків та інструментів для електронних платежів, оскільки такі платежі є популярними у користувачів, та провести рефінансування інструменту податкових пільг, який раніше сприяв просуванню інновацій.


Перемоги італійського вендингу


Незадовго до конференції стало відомо, що після доопрацювання мінімальних екологічних критеріїв для вендингової галузі міністерством довкілля та енергетичної безпеки спільно з CONFIDA звідти було усунуто багато критичних проблем.


На жаль, в Україні немає такого тісного діалогу між вендингом та владою. Однак наша компанія готова допомогти налагодити бізнес навіть за нинішніх важких умов. Звертайтеся за консультацією та будуйте успішний вендинговий бізнес разом з нами!


Заповніть форму та отримайте детальну консультацію ! Надіслати

Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...