Хибні уявлення «молодих» вендорів
Багато вендорів, що тільки починають бізнес, потрапляють у глухий кут, коли намагаються розібратися в його тонкощах, або зовсім кидають справу. У цій статті ми коротко розвіємо ілюзії «молодих» вендорів і підкажемо, як уникнути помилок.
Найчастіші помилки у вендингу
Часте питання початківців-вендорів: «Звідки беруться автомати, які були у вживанні?» Такого обладнання багато, тому у новачків виникає підозра, що бізнес не рентабельний чи не прибутковий, або що вести його занадто складно. Однак все не так! Знаєте, що спільного у вендорів, які кинули бізнес і сформували той самий ринок б/в автоматів?
Хибні уявлення! Хибні уявлення, які заважали побудувати бізнес. І зараз, використовуючи особистий досвід і досвід успішних вендорів, ми допоможемо вам позбавитися від ілюзій, що властиві новачкам у вендингу.
Хибне уявлення №1: Вкласти гроші та отримувати прибуток
Такого не буває. Це найбільша утопія вендингу.
Навіть якщо ви вкладаєте гроші в акції успішної компанії, ніхто не дасть вам гарантії в отриманні прибутку. А починаючи вендинговий бізнес, вам і поготів необхідно відмовитися від ідеї про пасивний дохід.
Вся суть вендингу – правильний вибір місця для встановлення обладнання. Вендор повинен постійно збирати дані та проводити аналіз прибутковості обраного місця і поведінкової реакції споживачів. Необхідно постійно продумувати, як уникнути витрат і як зробити продукт кращим: змінити асортимент чи, може бути, переставити автомат в інше місце, де він буде більш помітним і зручним для людей? Вендинг – постійний рух, і тільки в результаті руху з'являється прибуток!
Хибне уявлення №2: Бізнес без вкладень.
Такого не буває. Будь-який бізнес вимагає стартового капіталу, навіть продажі через інтернет, і вендинг – не виняток. Без вкладень ви можете тільки влаштуватися найманим співробітником, щоб розвивати чужий бізнес. Також не варто мріяти про можливість почати бізнес на позичені гроші, розраховуючи за пів року дійти до точки беззбитковості – це віщує крах.
Реальність така, що зайняти капітал або отримати автомат в лізинг може тільки досвідчений підприємець з хорошою репутацією і кредитною історією.
Хибне уявлення №3: Рішення освоїти новий напрямок у вендингу.
Перш ніж вкласти гроші в якийсь дивовижний і корисний для людства новий напрямок, задумайтеся: а чому його ще немає? Можливо, причина в тому, що він нікому не потрібний? Адже в нашій країні все розвивається повільніше, і багато популярних в Європі та інших країнах технологій у нашого споживача викликають недовіру і побоювання. Тому рішення розвивати новий напрямок у вендингу може загрожувати швидким банкрутством.
Отже, ілюзії розвіяні. Як і будь-який інший бізнес, вендинг вимагає:
-
Фінансових вкладень, сил та часу.
-
Постійного контролю якості напоїв та обслуговування автомата.
-
Врахування нюансів бізнесу.
Так, у вендингу необхідно працювати. Однак це дуже перспективний і вигідний бізнес, який в нашій країні ще тільки розвивається. Вендиінг – це бізнес майбутнього, і ви можете внести свій вклад в його розвиток.
І рекомендація наостанок: вибирайте постачальниками і партнерами компанії з хорошими відгуками, не економте на власній репутації. Співпрацюючи з професіоналами, ви уникнете помилок і зможете побудувати успішний бізнес!
Підписуйтесь на наші групи в соціальних мережах, щоб не пропустити анонси нових корисних статей.