Пошук товару або артикулу...

Хибні уявлення «молодих» вендорів

Багато вендорів, що тільки починають бізнес, потрапляють у глухий кут, коли намагаються розібратися в його тонкощах, або зовсім кидають справу. У цій статті ми коротко розвіємо ілюзії «молодих» вендорів і підкажемо, як уникнути помилок.

Найчастіші помилки у вендінгу

Часте питання початківців-вендорів: «Звідки беруться автомати, які були у вживанні?» Такого обладнання багато, тому у новачків виникає підозра, що бізнес не рентабельний чи не прибутковий, або що вести його занадто складно. Однак все не так! Знаєте, що спільного у вендорів, які кинули бізнес і сформували той самий ринок б/в автоматів?


Хибні уявлення! Хибні уявлення, які заважали побудувати бізнес. І зараз, використовуючи особистий досвід і досвід успішних вендорів, ми допоможемо вам позбавитися від ілюзій, що властиві новачкам у вендінгу.

Хибне уявлення №1: Вкласти гроші і отримувати прибуток

Такого не буває. Це найбільша утопія вендінгу. 

Навіть якщо ви вкладаєте гроші в акції успішної компанії, ніхто не дасть вам гарантії в отриманні прибутку. А починаючи вендінговий бізнес, вам і поготів необхідно відмовитися від ідеї про пасивний дохід.

Вся суть вендінгу – правильний вибір місця для встановлення обладнання. Вендор повинен постійно збирати дані і проводити аналіз прибутковості обраного місця і поведінкової реакції споживачів. Необхідно постійно продумувати, як уникнути витрат і як зробити продукт кращим: змінити асортимент чи, може бути, переставити автомат в інше місце, де він буде більш помітним і зручним для людей? Вендінг – постійний рух, і тільки в результаті руху з'являється прибуток!

Хибне уявлення №2: Бізнес без вкладень.

Такого не буває. Будь-який бізнес вимагає стартового капіталу, навіть продажі через інтернет, і вендінг – не виняток. Без вкладень ви можете тільки влаштуватися найманим співробітником, щоб розвивати чужий бізнес. Також не варто мріяти про можливість почати бізнес на позичені гроші, розраховуючи за півроку дійти до точки беззбитковості – це віщує крах.

Реальність така, що зайняти капітал або отримати автомат в лізинг може тільки досвідчений підприємець з хорошою репутацією і кредитною історією.

Хибне уявлення №3: ​​Рішення освоїти новий напрямок в вендінгу.

Перш ніж вкласти гроші в якийсь дивовижний і корисний для людства новий напрямок, задумайтеся: а чому його ще немає? Можливо, причина в тому, що він нікому не потрібний? Адже в нашій країні все розвивається повільніше, і багато популярних в Європі та інших країнах технологій у нашого споживача викликають недовіру і побоювання. Тому рішення розвивати новий напрямок в вендінгу може загрожувати швидким банкрутством.

Отже, ілюзії розвіяні. Як і будь-який інший бізнес, вендинг вимагає:

  • Фінансових вкладень, сил та часу.

  • Постійного контролю якості напоїв та обслуговування автомата.

  • Врахування нюансів бізнесу.

Так, у вендінгу необхідно працювати. Однак це дуже перспективний і вигідний бізнес, який в нашій країні ще тільки розвивається. Вендінг – це бізнес майбутнього, і ви можете внести свій вклад в його розвиток.

І рекомендація наостанок: вибирайте постачальниками і партнерами компанії з хорошими відгуками, не економте на власній репутації. Співпрацюючи з професіоналами, ви уникнете помилок і зможете побудувати успішний бізнес!

Підписуйтесь на наші групи в соціальних мережах, щоб не пропустити анонси нових корисних статей.




Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...