Пошук товару або артикулу...

2-4 квітня в Ekspotsentr Akko Interneshnl на Берестейському проспекті відбулася 20-та виставка «Франчайзинг», яка є найбільшою подією в Україні для підприємців, франчайзерів та франчайзі, і великою мірою вплинула на розвиток ритейлу та франшиз в Україні. 

Крадіжки в магазинах – одна з найбільших проблем сучасного американського торговельного бізнесу. З ним намагаються боротися різними методами, від встановлення міток на товари до розміщення товарів у спеціальні бокси під замок, але всі вони не дуже зручні як для персоналу, так і для покупців.
Якщо у вашому торговому автоматі продається гарячий шоколад, ви просто зобов'язані стежити за якістю какао-порошку, який використовуєте, адже він безпосередньо впливає на інтенсивність смаку та текстуру напою.
15-18 травня 2024 року відбудеться одна з найбільших та найбільш значущих вендингових виставок року Venditalia 2024, яка побила минулий рекорд за пів року до дати проведення 100 підтвердженими реєстраціями експонентів
Наприкінці 2023 року в Римі відбулася конференція із загальних положень торгового обороту, яка мала великий успіх — у залі зібралося понад 200 представників вендингової індустрії з усієї Італії. Представники асоціації вендингу CONFIDA та продуктових груп обговорили основні проблеми індустрії та підбили підсумки року.
Американська компанія Thor's Skyr у колаборації з Blendid запустила автономні роботизовані кіоски для виробництва та продажу своєї продукції — смузі-йогурту на основі скіру (традиційного ірландського кисломолочного продукту), з високим вмістом білка та малим вмістом цукру.
В одному з універмагів токійського району Кічідзьодзі запрацював унікальний вендинговий автомат Moraeru Jihanki (дослівно назва перекладається як «автомат отримання»), що роздає товари безкоштовно. Звучить шалено, але цьому є своє дуже логічне пояснення. Детальніше у статті
Продовжуючи розпочату в минулій статті тему найближчого майбутнього вендингу, розповідаємо про автоматизацію кафе та ресторанів. Про це замислюються підприємці США та Європи через брак персоналу у сфері гостинності, щоб зменшити залежність бізнесу від працівників.
Штучний інтелект щільно входить у наше життя, змінюючи правила гри у багатьох галузях бізнесу. Загляньмо в не дуже віддалене майбутнє і дізнаємося, як зміниться вендинг та ресторанна сфера завдяки впливу ШІ у найближчі 50 років.
Пропонуємо ознайомитися з коротким звітом про стан справ у європейському вендингу у 2023 році.
Ще не всі споживачі звикли до флет-вайту, а увагу поціновувачів кави вже привернув інший трендовий напій — flat red. Розповідаємо, що це таке, і чому власникам кав’ярень варто звернути на нього увагу.

Знайомимо із незвичайним форматом вендингу, який останніми роками набирає популярності в Європі та США — торгівлею цукерками розсипом. І ні, це не ті автомати для продажу жувальних гумок, про які ви подумали.

Багато українців вважає, що вендинг і здорове харчування несумісні, але ж це абсолютно не так, адже в снекових автоматах можна продавати не тільки сухарики та шоколадки, але й “здорові” продукти. Це питання бізнес-моделі, яку обрав підприємець, і запиту від суспільства.
Під час пандемії коронавірусу люди у всіх країнах оцінили зручність торгових автоматів, які забезпечували безпечні безконтактні покупки без особистого контакту з касиром.
Попри те, що кавові автомати вже багато років залишаються найрентабельнішими, у вендингу є місце для експериментів — деякі з нетрадиційних автоматів з часом виросли в успішний бізнес, а деякі стали оригінальною рекламною стратегією. Розглянемо 5 цікавих прикладів.
Якщо ви хочете відмежуватись від конкурентів, подумайте про концепцію сімейного бізнесу. Таке позиціювання викликає довіру покупців та надає широкі можливості для маркетингу.
Компанія Elemental, відома виробництвом екологічно чистого посуду, випустила новий екофрендлі продукт: сорочку, яка на 50% складається із використаної кавової гущі, а на другі 50% — із перероблених пляшок.

AVA (асоціація Великобританії) нещодавно надала звіт за результатами всебічного дослідження, з детальним оглядом стану вендингової індустрії Великобританії. Пропонуємо вам ознайомитись із досвідом закордонних колег.

Наш ключовий партнер компанія Rheavendors – прихильник інклюзивності. Rheavendors просуває “дизайн для всіх” та створює інструменти, які можуть використовувати, зокрема, люди з обмеженими можливостями.

Світовий культ кави, її статус “дорослого” вишуканого напою та найпопулярнішого джерела енергії, а також трудові будні, насичені кава-брейками, сприяють зміні переваг підлітків та молодих людей з “дитячого” какао на каву.
Якщо ви давно хочете, але не наважуєтеся стати вендором або відкрити власну мінікав'ярню, звертайтесь до нас за консультацією!