Пошук товару або артикулу...

3 оригінальні ідеї для вендингу

1. Автомат з торгівлі шкільним приладдям


Такий автомат встановлено у кафетерії американської середньої школи імені Карлоса Е. Хайле. Замість продуктів харчування чи снеків там продається різне шкільне приладдя, карти пам'яті, зарядні пристрої для телефонів, а також виготовлені самими школярами на уроках предмети цифрового мистецтва.


Ідея поставити такий автомат спала на думку двом вчителям, які втомилися чути про забуті учнями речі. Доклавши певних зусиль, вчителі отримали грант у розмірі 4 000 доларів на купівлю та заповнення торгового автомата. Він став першим таким автоматом в окрузі Манаті й фактично виконує роль шкільного магазину.


Вчителі кажуть, що взаємодія учнів з автоматом в ролі авторів виробів для продажу розвиває у дітях не лише художні навички, а й навчає фінансової грамотності, адже вони змушені не лише створювати предмети, а й оцінювати їхню собівартість та встановлювати ціну з урахуванням усіх вкладень.


2. Автомат з продажу напоїв у багаторазовій тарі


Чиказький стартап Kadeya розробив незвичайний торговий автомат з продажу газованої води — із вбудованою посудомийною машиною. Принцип роботи такий:

  • користувач купує напій, скануючи QR-код з одного боку автомата;

  • напій видається автоматично в багаторазовій пляшці;

  • пізніше користувач повертає пляшку – з іншого боку автомата.


Вбудована посудомийна машина миє та дезінфікує пляшку. Важливо, що ця машина створена під конкретну форму пляшки Kadeya, тому забезпечує максимально якісне промивання.


Швидкість повернення пляшок можна простежити за допомогою QR-коду, але при цьому жодної застави за них немає, як і штрафу у разі неповернення. Втім, з моменту запуску стартапу усі пляшки благополучно поверталися.


Поки що цей торговий автомат знаходиться на своїй першій експериментальній локації – на будівельному майданчику в Індіанаполісі. Будівельна компанія зіткнулася з логістичними складнощами, намагаючись забезпечити бутельованою водою понад 100 осіб, та вирішила встановити автомат. Наразі стартап розробляє систему, яка дозволить робітникам замовляти напій за допомогою своїх бейджів.


Kadeya планує співпрацювати з промисловими компаніями, заправками та спортивними залами поряд із робочими місцями, організуючи невелику локальну мережу автоматів, щоб одні й ті самі люди могли використовувати систему у більшій кількості місць (в одному автоматі набрав воду, в інший – повернув пляшку). Безконтрольне розширення для цього стартапу виключається, тому що без величезної мережі автоматів буде складно повернути пляшку.


3. Автомат з обміну дешевого пива на крафтове


У В'єтнамі дуже низькі ціни на пиво та висока конкуренція у цій сфері. Тому бельгійський виробник крафтового пива Belgo вирішив виділитися на місцевому ринку креативом – бренд запропонував споживачам обміняти банку будь-якого дешевого пива на пляшку Belgo.


Акція дозволила бренду пропіаритися та показати якість свого пива за умови відносно невеликого рекламного бюджету. Звичайно, в цьому випадку це скоріше маркетинг, ніж алкогольний вендинг, проте ця акція може надихнути на свіжі ідеї.


Кожне з цих рішень по-своєму вражає, але наш лідер – автомат Kadeya. А яка ідея найбільше сподобалася вам? 


Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...