Пошук товару або артикулу...

Автоматизація сфери громадського харчування: ностальгія чи стратегія розвитку?

Продовжуючи розпочату в минулій статті тему найближчого майбутнього вендингу, розповідаємо про автоматизацію кафе та ресторанів. Про це замислюються підприємці США та Європи через брак персоналу у сфері гостинності, щоб зменшити залежність бізнесу від працівників. Ідея звучить як новаторська, але насправді вендингові бари з'явилися в США ще у 20-х роках, а вендингові їдальні — в СРСР у 50-60-х роках минулого століття.


Яскравий приклад цього явища — американська ресторанна мережа Horn & Hardart, яка мала понад 150 ресторанів і їдалень по всій країні, і в період розквіту, з 1920-х по 1950-і роки, обслуговувала по 800 000 осіб на день.


Ключовою складовою успіху вендингових ресторанів була доступна, проста та якісна їжа, а також гарна кава.


Повернення вендингових ресторанів та їдалень — ностальгійна ідея, й водночас вона відповідає сучасним тенденціям, серед яких цінність часу як ресурсу, автоматизація простих процесів та впровадження штучного інтелекту. Тому вона цілком здатна "вистрілити" і призвести до нового тренду на автоматизовані кафе та їдальні. 


Якщо ви готові зробити перші кроки у світ вендингу, звертайтесь до нас за консультацією, ми порадимо якісні кавові та снекові автомати європейського виробництва, допоможемо скласти бізнес-план і розрахувати кошторис. 


Розглянемо переваги вендингових закладів самообслуговування.


  1. Розв'язання проблеми нестачі персоналу. Впровадження автоматизації у виробничий ланцюжок знижує залежність виробника від робочої сили та розширює можливості адаптації до ситуації на ринку без шкоди для якості обслуговування.

  2. Швидкість та ефективність. Сьогодні споживачі очікують швидкого та ефективного обслуговування, і автоматизація закладів громадського харчування це забезпечує, адже завдяки використанню передових технологій замовлення оформляється та видається лише за кілька хвилин. Така бізнес-модель оптимальна для задоволення потреб завжди зайнятих та активних людей.

  3. Персоналізація та якість обслуговування клієнтів. Сучасні технології дозволяють забезпечити безпрецедентну персоналізацію у вендингу: адаптацію до індивідуальних уподобань кожного споживача, запам'ятовування історії замовлень та персональні рекомендації. Все це дозволить не тільки покращити якість обслуговування клієнтів, а й створити глибший зв'язок між споживачем та брендом.

  4. Інновації в меню та покращена якість продуктів. Високі технології дозволяють розробляти нові способи виробництва їжі та рецепти приготування страв, розширюючи можливості брендів та ресторанних мереж.


Підсумовуючи, автоматизовані ресторани, кафе та їдальні – це не ностальгічне явище, а еволюція та стратегія розвитку, покликана вирішити низку проблем сучасності та прокласти шлях у майбутнє сфери громадського харчування.


А що ви думаєте про автоматизацію кафе та ресторанів?


Заповніть форму та отримайте детальну консультацію ! Надіслати

Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...