Пошук товару або артикулу...

Вендинг у Великобританії у 2023 році: стан, тенденції та прогнози

AVA (асоціація Великобританії) нещодавно надала звіт за результатами всебічного дослідження, з детальним оглядом стану вендингової індустрії Великобританії. Пропонуємо вам ознайомитись із досвідом закордонних колег.

 

Про стійкість і потенціал вендингу

 

В останні роки в Британії було несприятливе середовище для розвитку вендингу, з низкою проблем, зумовлених економічною та екологічною невизначеністю. Однак, попри це, досі є можливості для зростання.

 

За даними AVA, спостерігається постпандемійний сплеск - загальний обіг вендингової індустрії за 2022 рік на 15,7% вище, ніж у попередньому році. Це говорить про стійкість та гнучкість вендингу у складних економічних умовах.

 

2023 року очікується зростання виторгу на 11%, причому на момент публікації звіту вона вже зросла на 10%. Це доводить успіх галузі та потенціал для подальшого розвитку навіть у часи невизначеності.

 

Безготівкові платежі

 

Однією з ключових тенденцій у вендингу є безготівкові транзакції:

  • 65% усіх торгових автоматів Великобританії оснащені терміналами для безготівкової оплати товарів — на 20% більше, ніж торік;
  • 72% покупців оплачують товари за допомогою безконтактної картки — на 94% більше, ніж торік.

 

За прогнозами, наступне дослідження AVA покаже ще більше зростання безготівкових та цифрових транзакцій. 

 

В Україні споживачі також масово переходять на безготівкову плату. Якщо ви ще не провели апгрейд торгового автомата, рекомендуємо встановити сучасні платіжні системи за допомогою оплати карткою та інших варіантів. 

 

Підключення до спільної мережі операторів

 

Понад 60% торгових автоматів Великобританії тепер під'єднано до мережевої системи обмінюватись даними з різними операторами.

 

Використання подібних мереж із телеметрією дозволяє:

  • швидко усувати несправності;
  • ефективно керувати запасами;
  • своєчасно заповнювати порожні автомати новими товарами;
  • економити час та кошти шляхом скорочення відвідувань автомата;
  • оптимізувати планування та логістику;
  • звести до мінімуму витрати палива та викиди вуглецю. 

 

Телеметричні пристрої в асортименті Easy: ProstoPay, серія L, ProstoPay, серія A

 

Тренд на ЗСЖ у вендингу

 

Одна з точок зростання у вендинговій галузі – акцент на здоровіших продуктах.

 

"Розумні" холодильники та торгові автомати потроху витісняють столові та кафе, і вендингові оператори все частіше пропонують свіжі, поживні та більш "здорові" продукти.

 

Наприклад, у напоях значно зменшилася кількість доданого цукру, солодощі, закуски, бутерброди та готові фасовані страви стали менш калорійними. Все це показує прагнення вендорів Великобританії просувати здоровіший спосіб життя і задовольняти потреби клієнтів більш збалансованими варіантами “швидкої їжі”. 

 

Якщо ви також підтримуєте цю тенденцію, пропонуємо використовувати в автоматах гранульовані сухі вершки MOKATE TOPPING EV, зі зменшеною кількістю цукру в порівнянні з іншими вершками цього виробника.

 

Розвиток сектору мікромаркетів

 

  За останні п'ять років цей сектор збільшився на 500%! Це пов'язано з тим, що мікромаркети пропонують ширший спектр продуктів і послуг, порівняно з традиційним вендингом, легко адаптуються до умов, що постійно змінюються, і при цьому задовольняють потреби підприємств по всій країні.

 

Ще одна з ключових причин зростання сектора — збільшення кількості офісів, що впроваджують гнучкий та гібридний режими роботи, через що падає потреба у постійному традиційному харчуванні. В результаті вигідною альтернативою їдальні з оплачуваним персоналом стають мікромаркети, які дозволяють годувати своїх співробітників без додаткових витрат. 

 

Для створення мікромаркетів рекомендуємо снекові та комбіснекові торгові автомати з нашого асортименту: Rheavendors Luce Zero Snack, Rheavendors Snack Saphirh, Saeco Diamante Evo та інші.  

 

Що буде далі з вендингом у Великій Британії

 

На думку директора AVA Девіда Ллевелліна, британський вендинг успішно витримає всі суворі кліматичні та економічні умови, і в майбутньому буде рости.

 

Однак зміни в законодавстві або в поведінці споживачів можуть як відкрити нові можливості для вендингу, так і викликати обмеження для всієї галузі. Тому учасникам ринку важливо враховувати макроекономічні чинники довкілля, які можуть вплинути на вендинг, та працювати на випередження. 

 

Вважаємо, це слушна порада і для українських вендорів! А ви як гадаєте, чи варто вітчизняному вендинговому ринку орієнтуватися на закордонний?
Заповніть форму та отримайте детальну консультацію ! Надіслати

Або приєднуйтесь до її обговорення...
Завантаження коментарів...