Пошук товару або артикулу...
Попри високу рентабельність кавових автоматів, не варто відмовлятися від можливості розширити середній чек, особливо з огляду на дедалі більший попит на готові страви та «здоровий фаст-фуд» у кроковій доступності.
Китайський ієрогліф «криза» складається з двох ієрогліфів, що означають «небезпека» і «можливість». Ми всі розуміємо небезпеку, але помітити «можливість» можуть не багато. Більш детально в статті.
Літо — «низький сезон» у вендингу. Для підприємців це ідеальний час для ремонту та оновлення кавових автоматів, а також — для купівлі нового вендингового обладнання. Розповідаємо чому це так.
Вендінговий оператор Selecta зі Швейцарії, один із лідерів європейського ринку вендінгу, заявив про свій намір інтегрувати можливість оплати криптовалютою у свої торгові автомати в найближчому майбутньому, щоб надати клієнтам ще один зручний варіант оплати у всій мережі Selecta.

2-4 квітня в Ekspotsentr Akko Interneshnl на Берестейському проспекті відбулася 20-та виставка «Франчайзинг», яка є найбільшою подією в Україні для підприємців, франчайзерів та франчайзі, і великою мірою вплинула на розвиток ритейлу та франшиз в Україні. 

Крадіжки в магазинах – одна з найбільших проблем сучасного американського торговельного бізнесу. З ним намагаються боротися різними методами, від встановлення міток на товари до розміщення товарів у спеціальні бокси під замок, але всі вони не дуже зручні як для персоналу, так і для покупців.
Якщо у вашому торговому автоматі продається гарячий шоколад, ви просто зобов'язані стежити за якістю какао-порошку, який використовуєте, адже він безпосередньо впливає на інтенсивність смаку та текстуру напою.
15-18 травня 2024 року відбудеться одна з найбільших та найбільш значущих вендингових виставок року Venditalia 2024, яка побила минулий рекорд за пів року до дати проведення 100 підтвердженими реєстраціями експонентів
Наприкінці 2023 року в Римі відбулася конференція із загальних положень торгового обороту, яка мала великий успіх — у залі зібралося понад 200 представників вендингової індустрії з усієї Італії. Представники асоціації вендингу CONFIDA та продуктових груп обговорили основні проблеми індустрії та підбили підсумки року.
Американська компанія Thor's Skyr у колаборації з Blendid запустила автономні роботизовані кіоски для виробництва та продажу своєї продукції — смузі-йогурту на основі скіру (традиційного ірландського кисломолочного продукту), з високим вмістом білка та малим вмістом цукру.
В одному з універмагів токійського району Кічідзьодзі запрацював унікальний вендинговий автомат Moraeru Jihanki (дослівно назва перекладається як «автомат отримання»), що роздає товари безкоштовно. Звучить шалено, але цьому є своє дуже логічне пояснення. Детальніше у статті