Пошук товару або артикулу...
Північноамериканський ринок торгових автоматів — один із найважливіших секторів світової вендингової індустрії. Відомий своїми інноваціями, масштабами та різноманітністю, цей ринок не тільки відображає мінливі споживчі уподобання, а й істотно впливає на економіку.
Мікромаркети — це невеликі автоматизовані магазини самообслуговування, найчастіше розташовані в офісах і робочих зонах, що забезпечують співробітникам швидкий і легкий доступ до закусок і напоїв.
На Заході набирає популярності тренд на функціональну каву, що має поліпшені смакові якості та додаткові корисні властивості. У 2023 році ринок готової до вживання кави (RTD) показав значне зростання, а його асортимент розширився від холодної кави в банках до кавових напоїв із рослинними добавками, як-от овес і соя.
Вендингові мікромаркети стають дедалі популярнішими, проте для успішного зростання важливо правильно адаптуватися до потреб ринку. Ось кілька стратегій, які допоможуть залучити більше покупців і збільшити середній чек.
З настанням осені потреби клієнтів торгових автоматів помітно змінюються, адже холодна погода викликає необхідність зігрітися, а яскраві осінні фарби надихають на нові смакові експерименти. Тому зараз саме час прибрати з меню непотрібні позиції й натомість запропонувати клієнтам, за прикладом вуличних кав'ярень, сезонні гарячі напої, а також зігріваючі закуски та снеки.
Правильна чашка — це не просто посудина для кави, а й ключовий елемент у формуванні загального враження від напою. Міленіали та покоління Z надають великого значення естетиці, що яскраво проявляється в соціальних мережах. Тому вибір чашки стає невіднятною частиною кавового ритуалу і може впливати на сприйняття смаку.
Аналіз даних, зібраних зі 1507 ділянок вирощування сільськогосподарських культур по всьому світу, і каталогізація 3080 видів комах-запилювачів виявили тривожну тенденцію: зміна клімату і сільськогосподарська діяльність значно скоротили чисельність і різноманітність комах-запилювачів.
Італійські компанії FLO і Qwarzo випустили лінійку харчового пакування, виготовленого на 100% з натуральних матеріалів. Їхній спільний проєкт «Альфа», в рамках якого вони випускають стаканчики, тарілки та столові прилади, — перший у європейській промисловості подібний проєкт, що має величезне значення в епоху скорочення використання пластику.
Минулого року в Мельбурні з'явилася мережа автоматів, що пропонують солодощі від місцевої компанії Cake Creations by Kate, відомої своїми вишуканими ласощами ручної роботи. Заснована 2015 року, ця пекарня швидко завоювала популярність у соціальних мережах завдяки своїм мінікексам, макарунам найвищої якості та печиву, що тане в роті.
Сінгапур відомий як одне з найзручніших міст для життя, і чималу роль у цьому відіграє розвинений вендінг — в автоматах Сінгапуру можна придбати найрізноманітнішу продукцію, від свіжих квітів до автомобілів! Розповідаємо про найбільш незвичайні приклади сінгапурського вендінгу.
Кав'ярні на колесах — це найближче майбутнє кавової культури. Маються на увазі не знайомі всім пересувні вуличні кав'ярні, а повністю автоматизоване рішення, мобільна кавова станція без бариста.
Попри високу рентабельність кавових автоматів, не варто відмовлятися від можливості розширити середній чек, особливо з огляду на дедалі більший попит на готові страви та «здоровий фаст-фуд» у кроковій доступності.
Китайський ієрогліф «криза» складається з двох ієрогліфів, що означають «небезпека» і «можливість». Ми всі розуміємо небезпеку, але помітити «можливість» можуть не багато. Більш детально в статті.
Літо — «низький сезон» у вендингу. Для підприємців це ідеальний час для ремонту та оновлення кавових автоматів, а також — для купівлі нового вендингового обладнання. Розповідаємо чому це так.
Вендінговий оператор Selecta зі Швейцарії, один із лідерів європейського ринку вендінгу, заявив про свій намір інтегрувати можливість оплати криптовалютою у свої торгові автомати в найближчому майбутньому, щоб надати клієнтам ще один зручний варіант оплати у всій мережі Selecta.

2-4 квітня в Ekspotsentr Akko Interneshnl на Берестейському проспекті відбулася 20-та виставка «Франчайзинг», яка є найбільшою подією в Україні для підприємців, франчайзерів та франчайзі, і великою мірою вплинула на розвиток ритейлу та франшиз в Україні. 

Крадіжки в магазинах – одна з найбільших проблем сучасного американського торговельного бізнесу. З ним намагаються боротися різними методами, від встановлення міток на товари до розміщення товарів у спеціальні бокси під замок, але всі вони не дуже зручні як для персоналу, так і для покупців.
Якщо у вашому торговому автоматі продається гарячий шоколад, ви просто зобов'язані стежити за якістю какао-порошку, який використовуєте, адже він безпосередньо впливає на інтенсивність смаку та текстуру напою.
15-18 травня 2024 року відбудеться одна з найбільших та найбільш значущих вендингових виставок року Venditalia 2024, яка побила минулий рекорд за пів року до дати проведення 100 підтвердженими реєстраціями експонентів
Наприкінці 2023 року в Римі відбулася конференція із загальних положень торгового обороту, яка мала великий успіх — у залі зібралося понад 200 представників вендингової індустрії з усієї Італії. Представники асоціації вендингу CONFIDA та продуктових груп обговорили основні проблеми індустрії та підбили підсумки року.
Американська компанія Thor's Skyr у колаборації з Blendid запустила автономні роботизовані кіоски для виробництва та продажу своєї продукції — смузі-йогурту на основі скіру (традиційного ірландського кисломолочного продукту), з високим вмістом білка та малим вмістом цукру.
В одному з універмагів токійського району Кічідзьодзі запрацював унікальний вендинговий автомат Moraeru Jihanki (дослівно назва перекладається як «автомат отримання»), що роздає товари безкоштовно. Звучить шалено, але цьому є своє дуже логічне пояснення. Детальніше у статті