Пошук товару або артикулу...
Вендинговий бізнес в Україні — одна з найпривабливіших моделей для підприємців-початківців завдяки автоматизації, мінімальним операційним витратам і дедалі більшої популярності у споживачів.
Зима — це час зігрівальних напоїв, затишних ароматів і яскравих смаків. Оновіть меню вашого кавового автомата або кав'ярні самообслуговування, щоб привернути увагу клієнтів і підвищити продажі на піку холодного сезону. Розповідаємо, як додати в меню зимові нотки та створити святковий настрій.
Компанія Vauxhall, одна з найстаріших британських автомобільних компаній, врахувала інтерес 80% своїх клієнтів до кави та презентувала новий концепт Coffe-e – спеціальну версію електричного позашляховика Mokka Electric з інтегрованою кавовою станцією, доступною після натискання кнопки на центральній консолі управління.
Північноамериканський ринок торгових автоматів — один із найважливіших секторів світової вендингової індустрії. Відомий своїми інноваціями, масштабами та різноманітністю, цей ринок не тільки відображає мінливі споживчі уподобання, а й істотно впливає на економіку.
Мікромаркети — це невеликі автоматизовані магазини самообслуговування, найчастіше розташовані в офісах і робочих зонах, що забезпечують співробітникам швидкий і легкий доступ до закусок і напоїв.
На Заході набирає популярності тренд на функціональну каву, що має поліпшені смакові якості та додаткові корисні властивості. У 2023 році ринок готової до вживання кави (RTD) показав значне зростання, а його асортимент розширився від холодної кави в банках до кавових напоїв із рослинними добавками, як-от овес і соя.
Вендингові мікромаркети стають дедалі популярнішими, проте для успішного зростання важливо правильно адаптуватися до потреб ринку. Ось кілька стратегій, які допоможуть залучити більше покупців і збільшити середній чек.
З настанням осені потреби клієнтів торгових автоматів помітно змінюються, адже холодна погода викликає необхідність зігрітися, а яскраві осінні фарби надихають на нові смакові експерименти. Тому зараз саме час прибрати з меню непотрібні позиції й натомість запропонувати клієнтам, за прикладом вуличних кав'ярень, сезонні гарячі напої, а також зігріваючі закуски та снеки.
Правильна чашка — це не просто посудина для кави, а й ключовий елемент у формуванні загального враження від напою. Міленіали та покоління Z надають великого значення естетиці, що яскраво проявляється в соціальних мережах. Тому вибір чашки стає невіднятною частиною кавового ритуалу і може впливати на сприйняття смаку.
Аналіз даних, зібраних зі 1507 ділянок вирощування сільськогосподарських культур по всьому світу, і каталогізація 3080 видів комах-запилювачів виявили тривожну тенденцію: зміна клімату і сільськогосподарська діяльність значно скоротили чисельність і різноманітність комах-запилювачів.
Італійські компанії FLO і Qwarzo випустили лінійку харчового пакування, виготовленого на 100% з натуральних матеріалів. Їхній спільний проєкт «Альфа», в рамках якого вони випускають стаканчики, тарілки та столові прилади, — перший у європейській промисловості подібний проєкт, що має величезне значення в епоху скорочення використання пластику.
Минулого року в Мельбурні з'явилася мережа автоматів, що пропонують солодощі від місцевої компанії Cake Creations by Kate, відомої своїми вишуканими ласощами ручної роботи. Заснована 2015 року, ця пекарня швидко завоювала популярність у соціальних мережах завдяки своїм мінікексам, макарунам найвищої якості та печиву, що тане в роті.
Сінгапур відомий як одне з найзручніших міст для життя, і чималу роль у цьому відіграє розвинений вендінг — в автоматах Сінгапуру можна придбати найрізноманітнішу продукцію, від свіжих квітів до автомобілів! Розповідаємо про найбільш незвичайні приклади сінгапурського вендінгу.
Кав'ярні на колесах — це найближче майбутнє кавової культури. Маються на увазі не знайомі всім пересувні вуличні кав'ярні, а повністю автоматизоване рішення, мобільна кавова станція без бариста.