Пошук товару або артикулу...
Продовжуючи розпочату в минулій статті тему найближчого майбутнього вендингу, розповідаємо про автоматизацію кафе та ресторанів. Про це замислюються підприємці США та Європи через брак персоналу у сфері гостинності, щоб зменшити залежність бізнесу від працівників.
Штучний інтелект щільно входить у наше життя, змінюючи правила гри у багатьох галузях бізнесу. Загляньмо в не дуже віддалене майбутнє і дізнаємося, як зміниться вендинг та ресторанна сфера завдяки впливу ШІ у найближчі 50 років.
Пропонуємо ознайомитися з коротким звітом про стан справ у європейському вендингу у 2023 році.
Ще не всі споживачі звикли до флет-вайту, а увагу поціновувачів кави вже привернув інший трендовий напій — flat red. Розповідаємо, що це таке, і чому власникам кав’ярень варто звернути на нього увагу.

Знайомимо із незвичайним форматом вендингу, який останніми роками набирає популярності в Європі та США — торгівлею цукерками розсипом. І ні, це не ті автомати для продажу жувальних гумок, про які ви подумали.

Багато українців вважає, що вендинг і здорове харчування несумісні, але ж це абсолютно не так, адже в снекових автоматах можна продавати не тільки сухарики та шоколадки, але й “здорові” продукти. Це питання бізнес-моделі, яку обрав підприємець, і запиту від суспільства.
Під час пандемії коронавірусу люди у всіх країнах оцінили зручність торгових автоматів, які забезпечували безпечні безконтактні покупки без особистого контакту з касиром.
Попри те, що кавові автомати вже багато років залишаються найрентабельнішими, у вендингу є місце для експериментів — деякі з нетрадиційних автоматів з часом виросли в успішний бізнес, а деякі стали оригінальною рекламною стратегією. Розглянемо 5 цікавих прикладів.
Якщо ви хочете відмежуватись від конкурентів, подумайте про концепцію сімейного бізнесу. Таке позиціювання викликає довіру покупців та надає широкі можливості для маркетингу.
Компанія Elemental, відома виробництвом екологічно чистого посуду, випустила новий екофрендлі продукт: сорочку, яка на 50% складається із використаної кавової гущі, а на другі 50% — із перероблених пляшок.

AVA (асоціація Великобританії) нещодавно надала звіт за результатами всебічного дослідження, з детальним оглядом стану вендингової індустрії Великобританії. Пропонуємо вам ознайомитись із досвідом закордонних колег.

Наш ключовий партнер компанія Rheavendors – прихильник інклюзивності. Rheavendors просуває “дизайн для всіх” та створює інструменти, які можуть використовувати, зокрема, люди з обмеженими можливостями.