Пошук товару або артикулу...
Капучино – це один з найпопулярніших напоїв в асортименті торгового апарату. Завдяки цій популярності виробники вендингових інгредієнтів створили новий оригінальний продукт, про який і піде сьогодні мова. При виборі розчинного капучино для вендингу необхідно врахувати кілька важливих нюансів. З нашої статті ви дізнаєтесь, як не помилитись і придбати правильну вендингову швидкорозчинну суміш.
Для того, щоб вендинговий бізнес був по-справжньому успішним, вендору важливо підібрати продукт, що найбільш підходить для тієї чи іншої цільової аудиторії. Більшість торгових автоматів старого зразка працюють з розчинними сумішами, тому в першу чергу потрібно задуматися про вибір саме розчинної кави. Які ж види цієї продукції існують і який з них підійде для вашого вендингу?
В одній з недавніх статей ми говорили, як вибрати якісну каву для кавових автоматів. І з'ясували, що натуральний напій має останнім часом великі переваги перед розчинним. Тому сьогодні поговоримо про натуральну зернову каву, яка є, мабуть, найголовнішим і найбільш покупним інгредієнтом.
Для успішного вендингового бізнесу важливо підібрати найбільш відповідний для вашого цільового споживача продукт. Виходячи з цієї аксіоми, потрібно задуматися насамперед про вибір оптимального виду кави. Які варіанти існують і який із них кращий? Які найкращі сорти цього продукту для вендингового бізнесу?
Напевно, ви погодитеся, що успіх вендингового бізнесу сильно залежить від якості товару, що продається. Звісно, ​​потрібно брати до уваги багато факторів – прохідність місця, привабливість торгового апарату, своєчасне обслуговування. Однак без якісних інгредієнтів справа швидко зайде у глухий кут. Як же їх обирати? Розгляньмо сьогодні загальні рекомендації, а в наступних статтях поговоримо про конкретні види сумішей.
Вендинговий бізнес позбавляє вас необхідності наймати продавців і виплачувати їм зарплату. Однак він усе ж таки вимагає певних зусиль. Крім того, торгові апарати потребують обслуговування, а часом – і ремонту. Закупівля товарів для вендингу (інгредієнтів і запчастин) – одне з основних завдань власника бізнесу, принаймні на першому етапі, до того, як ви зможете делегувати це завдання комусь іншому.
Озираючись на минулі місяці, можна з упевненістю сказати, що впровадження високих технологій у вендинг – єдиний можливий шлях розвитку цієї ніші торгівлі. Далі говоримо детально, як це втілити в життя.
Коли вендор має невелику кількість торгових автоматів і здатний їх обслуговувати, це чудово. Можна не витрачати гроші на оплату праці персоналу й не переживати, що наймані співробітники зроблять щось не так. Але що, якщо бізнес масштабований і вимагає помічників? Тоді виникає серйозна проблема – як контролювати крадіжки, не допускаючи збитків через несумлінність персоналу? А оскільки нікому з нас не хочеться недорахуватися прибутку або зовсім розоритися, давайте обговоримо цю проблему з різних сторін і подумаємо, як їй протидіяти.
Періодично у вендорів виникає проблема з продажем торгового апарата, який більше не потрібен. Причини бувають різні: не пішов бізнес через неправильно підібране місце, не підійшла модель автомата (потрібен ємкий апарат з більшою кількістю інгредієнтів або ж більш функціональний), є бажання і можливості замінити старий автомат на новий або ж, можливо, хтось обрав новий вид діяльності, який більше припав до душі.
Вендинговий бізнес виглядає привабливо, проте на початковому етапі багатьох відлякує необхідність робити великі вкладення. Саме тому деякі вендори цікавляться можливістю взяти кавові або снекові автомати в оренду. Однак чи все так вигідно, як здається? Як не втратити час і гроші? У цій статті ми розповімо всю правду.
Вендинговий бізнес закономірно називається одним з найбільш перспективних видів заробітку. Усе-таки торгові апарати і зручні, і привабливі, і навіть виконують свого роду розважальну роль, адже дозволяють людям долучитися до досягнень цивілізації. Однак щоб бізнес пішов добре, вкрай важливо вибрати найприбутковіші і якісні вендингові апарати.
Venditalia Worldwide Vending Show — очікується, що цей захід стане справжньою цифровою революцією для виставкового вендинга. Чому? Далі розповідаємо...